خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین؛  

پلیس فرشته نجات مادر و نوزاد قزوینی 

سرهنگ خامدی عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان"قزوین" به کمک شهروندان، با استفاده از روش های مشاوره ای زن جوانی که با حضور در بالای پل قدس قصد پایان دادن به زندگی خود و نوزادش را داشت ، از این اقدام منصرف و جان وی و نوزادش را نجات دادند. 
کد خبر: ۹۵۱۲۰۱۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

قزوین_ سرهنگ رحیم خامدی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری "11 مدرس" قزوین حین انجام گشت انتظامی زن جوانی که قصد داشت با پریدن از بالای پل "قدس" به زندگی خود و نوزادش پایان دهد مواجه شدند.

وی افزود: افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این زن جوان نزدیک و با جلب اعتماد او، به همراه شهروندان وی را از خودکشی منصرف و از منطقه خطر دور کردند .

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: پس از نجات جان این مادر و نوزاد توسط ماموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و زن جوان که دارای مشکلات روحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و نوزاد یک ماهه وی نیز تحویل شیرخوارگاه شد.

سرهنگ خامدی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان مي‌توانند براي بر طرف كردن هرگونه مشكل شخصي به مراکز مشاوره انتظامي مستقر در كلانتري ها و یا مرکز مشاوره آرامش مراجعه و به صورت رايگان از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها